Sunday, April 4, 2010

Kebaikan Pertama Pengurusan Kewangan ODvsASB

(klik untuk lebih besar)

Bukti kebaikkan adanya pengurusan kewangan yang betul....

Mungkin inilah balasan yang baik dianugerahkan oleh Allah swt kepada mereka yang pandai menguruskan kewangan sendiri. Mungkin aku adalah orang yang tergolong dalam kalangan yang terbelakang menggunakan ODvsASB sebagai perngurusan kewangan tetapi aku tetap bersyukur kerana Allah memberikan anugerah ini.

Nak dikatakan rezeki ... memang la rezki dari Nya... so tidak ada apa yg aku nak katakan disini cuma kalimah penuh kesyukuran kepada Nya yang sentiasa menganugerahkan rezeki kepada hambanya yang hina ini.

So bagi kawan2 yang memang dah berjinak0-jinak dengan pengurusan kewangan ODvsASB ini, aku nak ucapkan selamat maju jaya...

Nasihat aku kat korang... jadilah orang yg sentiasa berdisiplin dan pandai mengurus kewangan sendiri... JANGAN :

1. Takabur
2. Sombong -- tinggi hidung
3. Boros... membazir adalah teman setia iblis
4. berbelanja mengikut kata hati tp dengan menggunakan otak dan akal 110%

dan MESTI:

1. Gembira
2.Bersyukur
3. berbelanja dan berhemat...

OK la... kalau nak tau cam ner nak penuhkan ASB anda semua baca je penerangan dalam blog ni.. Jangan menyesalllllllllllllllllllllllllllll..... kerana terlewat... buat la perancangan awal2yerrrr... ok...adiosssssss..


Pengurusan Kewangan 3 :ASB + OD + CREDIT CARD

Pengurusan Kewangan yg Betul


Wassalam.....
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...