Thursday, April 7, 2011

1. Referal Program ToneExcel WOW Referal Program





1. Referal Program ToneExcel WOW Referal Program



Ia merupakan satu program menjual SIMKad
prepaid TuneTalk kepada orang lain dan kita mendapat komisyen sekiranya mereka top-up. Selama mana mereka menggunakan simkad tersebut, maka selama itulah kita akan mendapat komisyen.



2. Bagaimana marketing plan program ini?

Mereka membayar komisyen penggunaan top-up orang yang kita taja sehingga tiga generasi. Setiap generasi tiada had, anda boleh taja seberapa ramai yang anda inginkan.
Generasi 1 - 6%
Generasi 2 - 3%
Generasi 3 - 11%
Komisyen akan dibayar pada setiap 21hb bagi komisyen bulan sebelum, dengan syarat jumlah tersebut melebih RM30 dan kita pula top-up tunetalk minima sebanyak RM20 dalam tempoh sebulan.


3. Di manakah boleh top-up prepaid tunetalk ini dan berapa kah charge panggilannya?
Di seluruh negara termasuk Sabah/Sarawak untuk kesemua 7Eleven, Station Minyak yang mempunyai E-Pay, 60%-70% kedai-kedai top-up biasa, Maybank2u, CIMB Click, Eon-Ebanking, RHB-Ebanking serta mesin-mesin ATM seperti CIMB, Maybank, BSN, Bank Islam dan banyak lagi.




Manakala charge panggilannya adalah 0.32 sen seminit dan 0.15 sen per SMS.

4. Apa beza dengan program prepaid sebelum ini?

4.1 Kemudahan untuk top-up, downline anda tidak perlu datang berjumpa anda tetapi mereka boleh top-up di tempat-tempat yang disebutkan tadi.

4.2 Selain itu, dengan menggunakan perkhidmatan TuneTalk ini, pengguna tidak perlu "call centre" atau dail nombor lain terlebih dahulu sebelum mendail nombor yang dikehendaki.. Dalam erti kata lain, pengguna boleh terus dail nombor yang diingini seperti kebanyakan Telco lain contohnya Celcom, Maxis dan Digi.

5. Apakah kekuatan referal program ini?
Pertama: Ia merupakan produk keperluan lebih 24 juta pengguna talian telefon mudahalih di Malaysia.
Kedua: Subsciber/orang yang anda daftarkan tidak perlu datang kepada anda untuk top-up.
Ketiga:
Subsciber/orang yang anda daftarkan tidak akan tertekan untuk maintain setiap bulan kerana syarat untuk maintain hanyalah minima RM20 setiap bulan, sedangkan kebiasaannya rakyat Malaysia memperuntukkan di antara RM50-RM200 sebagai kos panggilan handphone mereka.
Keempat: Referral Program ToneExcel masih baru dan anda berpeluang menjadi antara orang yang terawal menjalankannya.
Kelima: Anda boleh menjalankan perniagaan ini secara online dan offline.
Keenam: Support yang diberikan oleh ToneExcel kepada pengedar mereka setakat ini merupakan khidmat yang dianggap kelas pertama, dan kita mudah untuk menghubungi mereka.
Ketujuh: Tugas mempromosi kepada rakan-rakan atau kenalan menjadi sangat senang dengan adanya iklan-iklan berkenaan Tunetalk di media-media massa seperti televisyen, radio, majalah, suratkhabar, internet dan sebagainya.
Kelapan: Anda boleh kekalkan nombor prepaid anda, cuma tukar service kepada TuneTalk
Kesembilan: Pendapatan daripada program ini boleh diwariskan.
Kesepuluh: Kerja hanya sekali (jual SIMKAD) tetapi pendapatan berulang kali (iaitu setiap kali orang yang anda taja top-up kredit).



6. Bagaimana dengan signal penerimaannya?
Mereka menggunakan line celcom, jika talian celcom baik, maka Tunetalk pun baik.

SAYA DAH FAHAM. TUNJUKKAN CARA UNTUK MENYERTAI PERNIAGAAN INI SEGERA

7. Bagaimana untuk menyertai program ini?
7.1 Dapatkan simkad ini

7.2 Aktifkan simkad ini supaya dapat digunakan.

7.3 Daftarkan nama anda di dalam sistem program ini.

Gunakan borang yang saya berikan di bawah ini untuk proses pendaftaran referral program ini. Masukkan maklumat penaja anda di dalam borang tersebut:
Nama Penaja:suhailin bin lajimin
No HP Penaja:

No IC Penaja:
ID Referral Penaja:
Email Penaja: saljulangit@gmail.com


Klik disini untuk daftar akaun ToneExcel WOW.
Selepas anda submit borang tersebut, lebih kurang 4 jam anda akan mendapat satu email mengatakan pendaftaran telah dibuat. Ikut arahan di dalam email tersebut.

7.4.
Hantarkan Borang Pendaftaran Tone Excel .
Dalam tempoh 30 hari sila hantarkan ke Sarawak Service Centre FORM pendaftaran TONE EXCEL beserta satu salinan IC anda ke alamat pos di bawah:

----

8. Jika saya memerlukan bantuan siapakah yang boleh membantu?
Anda boleh call upline anda (iaitu maklumat yang berwarna kuning di atas) untuk bantuan atau call nombor ini:
Zamri Tom 010 7876788
atau anda boleh kemukakan apa jua pertanyaan anda di forum SWOM ini. Klik disini utk ke Forum.

DARI MANA NAK MULAKAN PROSES PENAJAAN/PERKENALKAN KAWAN?

9. Setelah saya menyertainya, apa yang perlu saya lakukan?
9.1 Dapatkan beberapa keping simkad tunetalk ini supaya mudah membuat proses penajaan.

9.2 Cuba promotekan dan jual simkad ini kepada rakan-rakan, keluarga dan saudara mara anda. Dengan mengatakan jika mereka tidak menyertai program ini, mereka masih juga membayar bil handphone atau prepaid handphone, daripada membayar tidak mendapat hasil, adalah lebih baik bayar dan dapat semula komisyen, jika ada yang berminat Bantu aktifkan SIMkad mereka
(Semua daripada kita akan menggunakan dealer code yang sama)

9.3 Bantu daftarkan mereka di dalam program ini. Tetapi kali ini anda perlu menukar maklumat penaja kepada maklumat anda.
Klik disini untuk membuka borang tersebut.


......SUDAH SELESAI PROSES PENAJAAN.....


10. Bagaimana cara membuat promosi yang terbaik?
10.1 Menggunakan secara offline. Buat temu janji dengan rakan-rakan dan ceritakan peluang ini kepada mereka, dan jika mereka berminat dan jika anda mempunyai beberapa kad extra, maka anda boleh terus ke langkah #9.

10.2 Jika anda sudah boleh membina website sendiri dan memiliki hosting sendiri, saya cadangkan copy website ini terus (dibenarkan khas untuk ahli group ini sahaja), tukarkan di bahagian maklumat penaja kepada maklumat anda (highlight warna kuning di Langkah 7) dan terus promote kan kepada pengikut anda (subscribers), ke dalam SWOM (daftar percuma jika masih belum memilikinya), ke dalam group di facebook, twitter, friendster, myspace dan sebagainya. Selain itu promote juga URL website ada melalui email dan sms.

10.3 Jika anda ingin belajar cara membina website sendiri atau ingin belajar ilmu promosi secara online, sila isi borang di bawah.

INGINKAN NOTA LANGKAH DEMI LANGKAH BUAT WEBSITE PERCUMA?

Name
Email


11. Bagaimana pula dengan orang yang tidak mempunyai kemahiran komputer langsung? Adakah mereka masih layak mengikuti program ini?

Ya! sesiapa sahaja layak mendaftar untuk menjalankan program ini serta menjana pendapatan melaluinya asalkan mereka membeli SIMKAD ToneExcel yang pada masa sekarang dijual dengan harga RM70 sekeping dan mendaftar untuk mengikuti program referal tersebut. Mereka boleh mendapatkan bantuan penaja untuk mengisi borang online atau mendapatkan latihan daripada penaja agar mereka boleh membantu orang lain melakukan perkara yang sama.

SIMKAD TuneTalk biasa yang dijual dengan harga RM5 hingga RM10 sekarang di pasaraya atau kedai-kedai handphone atau kedai top-up yang tidak mempunyai logo Tone Excel adalah tidak menyediakan program referal untuk menjana pendapatan. Untuk lebih selamat, hubungilah
orang yang memperkenalkan program ini kepada anda atau hubungi Service Centre untuk membeli simkad tersebut.

12. Anggarkan Jumlah Pendapatan anda sendiri di dalam perniagaan ini !!

Anda boleh merancang sendiri berapakah jumlah pendapatan yang anda inginkan dalam perniagaan ini. Sila download contoh anggaran pendapatan anda di sini.


13. Maklumat terkini mengenai prorgam referral TuneTalk-ToneExcel


Jika anda inginkan maklumat terkini mengenai TuneTalk-ToneExcel, teknik2 terkini dan cara-cara untuk mengembangkannya secara online dan offline, atau mendapatkan tip-tip dari orang yang sudah mula berjaya di dalam ToneExcel ini, anda boleh mendapatkannya hanya dengan mengisikan borang di sebelah.»

Name
Email


14. Bantuan promosi dengan Replicate Website seperti ini:



Jika anda telah menyertai program affiliate ini di bawah service centre kami dan masih tidak mempunyai website sendiri untuk dipromosikan secara online. Anda tidak perlu risau, apa yang perlu anda lakukan hanyalah, isikan borang di sebelah ini, tunggu sehingga anda mendapat satu website seperti ini, dan setelah mendapatkannya, iklankan di dalam swom, facebook, tagged, twitter, iklan percuma, subcribers anda, e-paper, pay per click dan sebagainya. Dan anda boleh perhatikan bagaimana perniagaan online anda berkembang di tahap luar jangkaan.»
Name
Email
Phone
IC No./ KP
Member ID

PERINGATAN :
Selepas anda mengisi mana-mana borang di atas (samada borang di no.10.3 atau no.13 atau no. 14), sila periksa email anda. Buka email tersebut, dan klik pada link (iaitu tulisan panjang yang berwarna biru) untuk mengesahkan permohonan anda.

Khusus kepada rakan-rakan yang berdaftar di bawah Service Centre kami, berikut adalah aktiviti yang pihak kami jalankan bagi membantu rakan-rakan mengembangkan perniagaan ini.


BIZ PREVIEW

Service Centre kami menjemput sesiapa berminat untuk menghadiri sesi taklimat berkenaan Program Toneexcel WOW bermula pada pukul 8.45 mlm setiap jumaat bertempat di Lot 1315 Matang Ville, Batu 8, Jln Matang, Kuching.






LATIHAN PERCUMA

Sesi Latihan SECARA PERCUMA "Kaedah dari A sampai Z memperolehi pendapatan lumayan daripada Program Referal Toneexcel WOW" bermula pada pukul 8.45 mlm setiap hari Rabu bertempat di Lot 1315 Matang Ville, Batu 8, Jln Matang, Kuching.

(Sila buat temujanji terlebih dahulu)




http://www.toneexcelwow.com/
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...