Thursday, July 16, 2009

Hangat; JADUAL PENGURUSAN WANG OVERDRAFT

salam semua yang mengunjungi site kesayangan saya ni. Anda adalah manusia beruntung kerana telah mengunjungi site ni. Sebenarnya saya telah siapkan satu jadual pengurusan kewangan melalui ASB dengan menggunakan kelebihan OD atau overdraft.

Pasti ada yang belum mengetahui secara mendalam mengenai OD dari ASB ni so saya sarankan anda merujuk kepada nota dari kawan internet yg sudi memberikan ilmu berguna ini.

Bukan nak tunjuk pandai atau sengaja menunjuk pandai tetapi bagi saya sendiri telah mengamalkan nasihat ini dan dengan itu saya telah mencipta satu jadual pengurusan kewangan yang memang mujarab dan berkesan.

Kalau ada sesiapa yg mahukan nota tersebut sila ke sini


JADUAL PENGURUSAN WANG OVERDRAFT

BULAN:_________

TAHUN:_________

RM

TOLAK

RM

SAMA DENGAN

RM

OD LOAN dari bank

Semua bil bulan lalu

Baki OD 30 hb

termasuk kad kredit

sebelum 30 hb

RM

tambah

RM

SAMA DENGAN

RM

tambah

RM

Baki OD 30 hb

semua pendapatan

Baki OD (1)

Baki withdraw dari

termasuk gaji dll

limit kad kredit

masuk OD 1hb

RM

TOLAK

RM

SAMA DENGAN

RM

kad Kredit LIMIT

jumlah guna kad kredit

Baki wajib withdraw

bulan sebelum

dari kad kredit

RM

TOLAK

RM

SAMA DENGAN

RM

Baki OD pada 1 hb

30% dr nett income

Baki OD

( gaji + wdrw cc dll )

gai wajib masuk ASB





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...