Friday, August 28, 2009

Sakit kepala ketika klimaks


SAYA ada sedikit masalah ketika bersama suami. Apabila saya mencapai tahap klimaks, tiba-tiba kepala berasa sakit yang teramat sangat.

Memang diakui sebelum ini saya ada masalah migrain, tetapi biasanya masalah itu tidak pernah mengganggu hubungan kami.

Namun kali ini terbalik; walaupun kami melakukan dalam keadaan sihat tetapi bila sampai kemuncak, sebelah kiri dan belakang kepala saya tiba-tiba terasa sakit.

Kesakitan itu berlanjutan beberapa jam hingga terbawa-bawa ke tempat kerja, walaupun saya makan ubat penahan sakit migrain. Keadaan ini juga menyebabkan saya takut untuk ‘bersama’ suami.

WIZA

Kuala Lumpur


Jarang kemuncak seks atau orgasme membawa kesan negatif kepada kesihatan seperti yang anda alami, tetapi ia memang boleh berlaku, lebih-lebih lagi jika anda memang ada penyakit yang kebetulan boleh tercetus apabila klimaks.

Sudah tentu cara baik untuk puan lakukan ialah memastikan puan tidak mencapai klimaks! Namun ia satu perbuatan yang tidak akan beri kebahagiaan kepada puan dan suami. Hubungan seksual juga akan menjadi hambar.

Puan boleh bincangkan masalah ini dengan doktor yang merawat migrain puan.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...