Friday, May 15, 2009

Nicole nafi intim dengan pelakon Mesir


Nicole Saba

BEIRUT: Pelakon dan penyanyi terkenal Lubnan, Nicole Saba menafikan khabar angin yang turut menjadi perbualan peminat dan industri perfileman Asia Barat, bahawa beliau menjalin hubungan intim dengan aktor Mesir, Hani Salama ketika kedua-duanya berlakon bersama dalam filem terbaru mereka, Al-Safah (Pembunuhan).

Laman web carian MBC. net, memetik Nicole sebagai berkata, sejak menjalani penggambaran Al-Safah bersama Hani, gosip mengenai hubungan mereka semakin hebat diperkatakan.

“Pelbagai cerita yang saya dengar, antaranya, saya memakai bikini yang mengghairahkan, manakala saya dan Hani juga dikatakan melakukan adegan seks dalam filem itu. Semua itu tidak benar,

Di dalam Al-Safah, Nicole memainkan watak seorang ibu yang mempunyai dua anak, jatuh cinta dengan seorang pembunuh, lakonan Hani. Filem itu hasil pengarah terkenal Mesir, Saed Hindawi.

Kesediaan Nicole, 34, melakonkan watak ibu dianggap satu tindakan berani kerana kebanyakan artis muda dan pertengahan usia di Lubnan biasanya akan menolak jika ditawarkan watak ibu.

“Bagi saya ia adalah satu cabaran baru dalam kerjaya saya dan saya bersedia melakukannya,” katanya.

Nicole berkata sejak kali pertama berlakon dalam Al Tajrobah Al Dinmarkeh, (Pengalaman Gadis Denmark) di Mesir bersama pelakon komedi, Adel Imam, yang mendapat sambutan hebat, gosip dan khabar angin mengenai dirinya tidak pernah berhenti.

“Peminat dan orang ramai terus memperkatakan bahawa saya hanya layak membawakan watak penggoda dan adegan ghairah,” katanya. - Agensi

” katanya.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...